Systém Hodností |
Hodnosti se dělí na 2 základní typy. |
1. Hodnost za PvP činnost |
2. Hodnost za PvM činnost |
PvP hodnost má přednost před zobrazením hodnosti PvM. Pokud hráč má nárok na obě hodnosti je nad postavou zobrazena pouze PvP hodnost. PvM hodnost lze zjistit ve vlastnostech postavy. |
PvP Hodnost |
Tento druh ocenění postavy lze získat zabíjením hráčů z cizí říše ve speciálních mapách. Jednou z těchto map je Kolonie Cidonia. Pro vstup do této mapy je nutno mít již nějaké CB (Císařské body), které hráč získal z minulých bojů či válek říší. Zabitím nepřítele (hráč jiné říše) obdrží postava CB. Výše bodů je určena podle rozdílu levelů postav. Zabitý nepřítel o císařské body přijde. Ve válkách říší hráč získá bodů méně za zabití nepřítele, ale výhodou daných hráčů je, že při zabití o CB nepřicházejí. |
Ve statistikách je vždy vidět stav CB hráčů. Statistiky se aktualizují každou hodinu. V posledním sloupci nazvaném +/- je pak vypočten stav rozdílový. Rozdílový stav je při úterní údržbě použit pro rozhodování komu náleží pro nadcházející období hodnost. |
Hodnost je po přepočtu přidělena 40 nejvýznamějším hráčům každé říše, kteří dosáhli nejvyššího nárustu CB za minulé období. Nejlepší hráč každé říše získá hodnost Vojevůdce. Další 3 hráči získají hodnost Generála. 6 hráčů získá hodnost Rytíře. 30 hráčů získá nejnižší hodnost Pěšáka. Dohromady je tedy odměněno 120 hráčů všech 3 říší. |
Pokud by bylo zjištěno podvádění při získávání CB, jsou aktéři tohoto jednání postiženy. |
Výhody za Hodnost PvP |
V současné době je automaticky prodloužen možnost pobytu ve swampu a to následovně. Vojevůdce získá vstup na 240 minut. Generál získá vstup na 200 minut. Rytíř získá vstup na 160 minut. Pěšák získá vstup na 120 minut. Oproti standartního vstupu na 90 minut. Odměny mohou být rozšiřovány. |
Dále je možno získané CB využít k nákupu bonusovýh předmětů ve hře. |
PvM Hodnost |
Tento druh ocenění hráč získává postupně za plnění rozličných činností ve hře. Jako například postup na vyšší úroveň, plnění úkolů, trénování schopností a další. Každá tato činnost hráči připíše určité body, jejichž stav je zobrazen jako pruh věhlasu zobrazený pod aktuální hodnotou zdraví a many. Tento stav se každý den automaticky snižuje a je tak potřeba v případě, že jej chce hráč udržet, vyvíjet činnosti ve hře, které věhlas posilují. |
Výhody za Hodnost PvM |
Díky hodnosti za věhlas hráč získá určité výhody ve hře. Jako například rozšířené možnosti u teleportéra. |